Geen producten (0)

Garantie en Klachten

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om de producten in perfecte staat aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets mis gaat tijdens het transport of dat een ander gebrek aan het licht komt, wanneer je de producten eenmaal in gebruik hebt. 

Wanneer dit het geval is kun je het beste binnen enkele dagen contact met ons opnemen. Dit kan door ons te mailen, appen of een bericht te sturen via onze contact pagina.

Na ontvangst van je mail, app of bericht, zullen we binnen 48 uur contact met je opnemen om het gebrek te bespreken en wanneer dit binnen de garantie valt zorgen voor reparatie of vervanging.

 

Werkwijze bij garantie:

Als er iets mis is met je product, zoals bv. verkeerde kleur of maat geleverd of fouten in een gepersonaliseerd product, dan heb je het recht om de order te annuleren of om vervanging te vragen. Meldt ons dit wel altijd binnen 7 dagen, wanneer dit het geval is.  Stuur wanneer mogelijk direct een foto mee, zo kunnen we meestal sneller een oplossing bieden.

 

Wat zijn in elk geval geen redenen voor garantie?

  • De producten of productbewerkingen zijn handgemaakt of van een natuurlijk materiaal en kunnen er daardoor net iets afwijken van het voorbeeld in de webshop.  
  • Je kunt dan ook geen rechten ontlenen aan de foto's in de webshop, vanzelfsprekend proberen we de foto's zo te plaatsen dat ze zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid komen.
  • Op schermen kunnen kleuren anders overkomen dan ze in werkelijkheid zijn, afwijkingen in kleurtinten zijn dan ook geen reden voor reclamatie.
  • Wij geven geen garantie bij gebruikerssporen. 

 


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We willen je klachten natuurlijk zo goed mogelijk oplossen en vragen je daarom om eerst je klachten zo goed mogelijk te omschrijven in een e-mail (waar mogelijk samen met foto's) en deze te sturen naar info@urnland.nl . Dat geeft ons de gelegenheid om goed voorbereid contact met je op te nemen, (dit doen we uiteraard zo snel mogelijk) en we zullen ons uiterste best doen om een oplossing te bieden voor de klacht.

Mocht dit niet naar je tevredenheid opgelost zijn, vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Werkwijze bij klachten:

  • Mail je klachten over de uitvoering en de aflevering van de order binnen 7 dagen naar info@urnland.nl
  • Binnen 48 uur nemen wij je klacht in behandeling, als blijkt dat voor de klacht een langere verwerkingstermijn nodig is, dan sturen wij je binnen 48 uur een bericht met een indicatie van de termijn die nodig is om de klacht te verwerken. Wij handelen de klacht uiterlijk binnen 14 dagen af.
  • Wij zullen altijd ons uiterste best doen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 
  • Mocht dit ondanks alle inspanningen toch niet lukken, dan ontstaat er een geschil en kan je de klacht melden bij het Europees ODR platform, zoals hierboven is aangegeven. 
  • Als de klacht gegrond is, zullen wij het product kosteloos vervangen of repareren.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.