Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om de producten in perfecte staat aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets mis gaat tijdens het transport of dat een ander gebrek aan het licht komt, wanneer je de producten eenmaal in gebruik hebt.
Wanneer dit het geval is kun je het beste binnen enkele dagen contact met ons opnemen. Dit kan door ons te mailen, appen of een bericht te sturen via onze contact pagina.
Na ontvangst van je mail, app of bericht, zullen we binnen 48 uur contact met je opnemen om het gebrek te bespreken en wanneer dit binnen de garantie valt zorgen voor reparatie of vervanging.
Werkwijze bij garantie:
Als er iets mis is met je product, zoals bv. verkeerde kleur of maat geleverd of fouten in een gepersonaliseerd product, dan heb je het recht om de order te annuleren of om vervanging te vragen. Meldt ons dit wel altijd binnen 7 dagen, wanneer dit het geval is. Stuur wanneer mogelijk direct een foto mee, zo kunnen we meestal sneller een oplossing bieden.
Wat zijn in elk geval geen redenen voor garantie?
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We willen je klachten natuurlijk zo goed mogelijk oplossen en vragen je daarom om eerst je klachten zo goed mogelijk te omschrijven in een e-mail (waar mogelijk samen met foto's) en deze te sturen naar info@urnland.nl . Dat geeft ons de gelegenheid om goed voorbereid contact met je op te nemen, (dit doen we uiteraard zo snel mogelijk) en we zullen ons uiterste best doen om een oplossing te bieden voor de klacht.
Mocht dit niet naar je tevredenheid opgelost zijn, vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Werkwijze bij klachten:
© 2025 www.urnland.nl - Powered by Shoppagina.nl