Geen producten (0)

Verzenden

Bij Urnland streven we er altijd naar je bestelling goed en binnen de aangegeven aflevertermijn bij je af te leveren. Voor verzending werken wij samen met PostNL.

We bieden je bestelling binnen 1 - 3 dagen aan bij PostNL ter verzending. Meestal (zo'n 98%) wordt keurig de volgende dag geleverd en soms wordt de bestelling  een dag later afgeleverd. Wij hebben helaas geen invloed op het bezorgmoment van PostNL. Pakketten die verzonden worden binnen Europa worden gemiddeld 2 tot 4 dagen na verzending afgeleverd. Wanneer de zending naar een adres buiten Nederland verzonden wordt, ontvang je het pakket dus 3 tot 7 dagen na het plaatsen van je bestelling. 

Als  de bestelling klaar staat voor verzending, ontvang je per mail een track & trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Je ontvangt ook van PostNL een mail met informatie over de leverdag en de levertijd.

Wanneer een pakket niet bezorgd kan worden of je hebt gekozen voor verzending naar een PostNL servicepunt ontvang je een bericht waarmee je de zending kan afhalen bij een afhaallocatie van PostNL. Je bestelling blijft daar ongeveer een week beschikbaar om af te halen. Vergeet deze ook niet binnen die tijd af te halen. Het zou zonde zijn als we de bestelling weer opnieuw moeten versturen en er daardoor extra verzendkosten bijkomen. 

Wij berekenen de volgende verzendkosten:

 

Nederland:

Gratis verzending 

 

België en Duitsland:

Verzendkosten  € 4,50

 

Frankrijk, Oostenrijk, Italië, Spanje, Luxemburg en Denemarken:

Verzendkosten  € 7,50

 

Andere landen op aanvraag.

 

 

 

Veel gestelde vragen over verzenden

Hoe lang duurt het versturen met PostNL?

Binnen Nederland wordt het pakket in principe de volgende dag bezorgd. Soms is een pakket langer onderweg dan gepland, hier hebben wij helaas geen invloed op. Je kunt altijd bij je track & trace code zien wanneer wij het pakket bij PostNL hebben aangeboden. Ook in het weekend wordt door PostNL bezorgd.

 

Hoe weet ik wanneer mijn pakket wordt bezorgd?

Met track & trace volg je je pakket binnen Nederland op de voet, elk moment van de dag. Een pakket naar het buitenland volg je via de internationale track & trace.  Houdt het zendingsnummer en de postcode van het ontvangstadres bij de hand, dan kun je altijd zien waar je pakket zich precies bevindt. Voor brievenbuspakketten naar het buitenland is helaas geen track & trace beschikbaar.  

 

Hoe laat komt de bezorger?

Wanneer je de track & trace aanklikt kun je precies zien in welk tijdvak de bezorger van PostNL je pakket verwacht te bezorgen. PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur 's avonds.

 

Hoe weet ik dat mijn pakket is aangekomen op het servicepunt?

Als je pakket bezorgd is bij een PostNL servicepunt ontvang je een bericht per sms of per e-mail.

 

Hoe lang blijft mijn pakket op een afhaalpunt van PostNL?

Maximaal 7 dagen. Zodra de zending is bezorgd, ontvang je een bericht en na drie dagen krijg je een herinnering. Wanneer het pakket er na een week nog ligt, wordt het naar ons teruggestuurd.  Zorg er daarom voor dat wanneer je kiest voor een servicepunt, je het pakket ook echt binnen een week ophaalt. Het is zonde als er opnieuw verzendkosten berekend moeten worden. 

 

Ik heb de bezorger gemist, wat nu?

Was je de deur uit, toen PostNL met je pakket aan de deur stond? Per 1 juli 2022 laat de bezorger geen bericht meer achter in de brievenbus. Als je e-mail adres bekend is bij PostNL, wordt je via die weg hierover geïnformeerd. Verder is ook alle informatie over je pakket te vinden in de PostNL app en tot slot kun je via de track & trace code ook precies zien waar jouw pakket heen is gebracht. 

 

Kan ik iemand anders mijn pakket laten ophalen bij het PostNL servicepunt?

Voor het ophalen van een pakket is altijd een geldig legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort of rijbewijs) nodig. Soms zijn de pakketten extra verzekerd en dan is een handtekening vereist. Je leest dit in de e-mail over de bezorging.  Als een handtekening vereist is, moet je zelf je pakket ophalen. Wanneer in je mail niet staat dat een handtekening vereist is, dan mag iemand anders je pakket ophalen, maar altijd met een geldig legitimatiebewijs. 

 

Heb je een andere vraag over de bezorging? Neem dan contact met ons op door het contactformulier in te vullen.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.